Извештај за потреби за обука за подобрување на дигиталните компетенции на едукаторите
Број на проект: 2022-1-BG01-KA220-000089165
Работен пакет 2.1
Извршен резиме: Овој извештај ги претставува наодите од сеопфатната проценка на потребите за обука со цел идентификација на потребите за подобрување на дигиталните компетенции на едукаторите. Спроведена под Работен пакет 2.1 на проектот InSchool, проценката вклучува едукатори од Бугарија, Шпанија, Северна Македонија и Португалија. Извештајот ги наведува главните предизвици и можности со кои се соочуваат едукаторите при подобрување на нивните дигитални вештини и дава препораки за насочени интервенции и програми за професионален развој.
Методологија: Проценката користеше пристап на комбинирани методи, вклучувајќи преглед на литература, интервјуа, фокус групи и анализа на податоци. Клучните области на фокус вклучуваат Целосен пристап на училишно ниво, Работа со ученици кои се изложени на ризик од предвремено напуштање на училиштето, Поддршка на учениците и Дигитални компетенции.
Клучни наоди:
- Целосен пристап на училишно ниво: Идентификувана е потреба за подобра координација со надворешни услуги за поддршка и повеќе работилници за наставници и семејства.
- Работа со ученици изложени на ризик од предвремено напуштање на училиштето: Потенцирано е значењето на поддршката од семејствата, мотивирачки образовни простори и соработка меѓу семејствата, училиштата и услугите.
- Поддршка на учениците: Истакната е потребата од дополнителна поддршка за наставниците, учење од врсници и индивидуализирани пристапи за учениците изложени на ризик.
- Дигитални компетенции: Препознаена е важноста на дигиталните вештини во образованието, интеграцијата на дигитални ресурси и постојаната потреба за професионален развој во дигиталните компетенции.
Препораки: Извештајот дава препораки базирани на докази за подобрување на дигиталните компетенции на едукаторите, вклучувајќи:
- Развој на насочени програми за професионален развој.
- Промовирање на учење од врсници и соработка меѓу едукаторите.
- Подобрување на структурите и механизмите за поддршка во училиштата.
- Решавање на дигиталниот јаз и обезбедување пристап до модерни ИКТ ресурси.
Заклучок: Овој извештај ја истакнува критичната потреба од континуиран професионален развој и интеграција на дигитални ресурси за да се подготват едукаторите и учениците за дигиталната ера. Со адресирање на овие потреби, проектот InSchool има за цел да го намали предвременото напуштање на училиштето и да ја подобри дигиталната подготвеност во образовниот сектор.
Анекси: Детални податоци од фокус групите, согледувања на учесниците и методолошки белешки се вклучени во анексите.
Напомена: Овој проект е кофинансиран со поддршка од Европската комисија. Содржината ги одразува ставовите на авторите, и ниту Националната агенција ниту Комисијата не можат да се сметаат за одговорни за каква било употреба на информациите содржани во овој документ.
За повеќе детали и пристап до целиот извештај, ве молиме посетете го следниот [ЛИНК].